Визначення різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання та письма

Зарахування: 38 студентов
Лекції: 1
Відео: 1:26:56
Рівень: Початковий

Програма:

  1. Що таке навчальні труднощі, їх головна ознака та прояви
  2. Діагностичний інструментарій: для визначення типу освітніх труднощів та рівня підтримки
  3. Діагностика стану усного мовлення: фонетична сторона, лексико-граматична, зв’язне мовлення, фонематичні процеси
  4. Показники навички читання: правильність, швидкість, спосіб читання, виразність, свідомість
  5. Типи помилок при читання.
  6. Діагностика писемного мовлення.
  7. Типи помилок на письмі
  8. Визначення рівнів труднощів усного та писемного мовлення та їх характеристика
  9. Методи і прийоми для покращення роботи навичок читання і письма у дітей з ООП
  10. Як досягти успіху при роботі з дитиною з ООП, поради та рекомендації
  11. Чек-лист для перевірки навичок читання і письма

1
Визначення різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання та письма
1:26:55
2
Визначення різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання та письма

Будьте першим, хто додасть відгук.