- Опис
- Навчальна програма
- Відгуки
Програма:
- Підходи до розуміння визначення сутності особливих освітніх потреб
- Типи особливих освітніх потреб (труднощів), їх характеристика та ієрархія
- Інтелектуальні труднощі, їх виокремлення та особливості
- Критерії визначення ступеня інтелектуальних труднощів
- Ступені труднощів дітей з ООП при порушенні інтелектуального розвитку
- Характеристика кожного ступеня труднощів дітей з ООП
- Функції пізнавальних процесів
- Роль мовлення у процесі пізнання дійсності
- Процеси мислення, уваги та пам’яті
- Рекомендована література для дітей з ООП
- Чек-лист «Рівні надання підтримки»
Будь ласка, логін, щоб залишити відгук