ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «РІВНІ СЕРЕД РІВНИХ»
- Опис
- Навчальна програма
- Відгуки

Конференція створена з метою обговорення актуальних проблем і шляхів організації інклюзивного навчання в умовах оновленого нормативно-правового поля, зокрема визначення типологій освітніх труднощів та рівнів підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.
Спікерами заходу є співробітники Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України за підтримки Міністерства освіти і науки України та громадської організації «Квант Раціо».
Під час конференції представники Міністерства освіти і науки України, науковці, методисти та фахівці-практики:
- розкажуть про організацію інклюзивного навчання за оновленою нормативно-правовою базою у 2022 році
- конкретно пояснять нову типологію освітніх труднощів і рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами та як їх визначити
- поділяться інноваційними підходами до навчання дітей з ООП
- розкажуть про бар’єри в навчання у дітей з ООП та шляхи їх подолання
- поділяться інформацією щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у дошкільних закладах освіти
- презентують новий проєкт підтримки інклюзивної освіти
- зможуть дати відповіді на питання щодо організації інклюзивного навчання та роботи з дітьми з ООП
Запрошуються представників ІППО, інклюзивно-ресурсних центрів, адміністрації та педагогів закладів дошкільної, загальної середньої освіти.
Учасники отримають матеріали спікерів, додаткові методичні матеріали та іменні сертифікати.
Ви отримаєте змістовну інформацію, яка допоможе ближче познайомитися з інклюзивною освітою загалом та навчить співпрацювати з дітьми з особливими освітніми потребами. В подальшому це полегшить Вашу працю та доповнить знання та вміння співпраці з дітьми з ООП.
-
1Вітання конференції ІСПП імені М. Ярмаченка
-
2Вітальне слово радниці-уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації
-
3Вітальне слово координатора ЮНІСЕФ
-
4Новації українського законодавства у забезпеченні права на освіту осіб з особливими освітніми потребами
-
5Освітні платформи як сучасний ресурс для розвитку та самоосвіти педагога
-
6Освіта для сталого розвитку: реалізація європейських цінностей в освіті осіб з ООП
-
7Освіта для сталого розвитку: реалізація європейських цінностей в освіті осіб з ООП
-
8Зниження слуху у дитини: нові підходи до оцінки особливих освітніх потреб (труднощів) та рівнів підтримки у закладі освіти
-
9Освіта осіб з особливими потребами: поступ і проблеми
-
10Освіта осіб з особливими потребами: поступ і проблеми
-
11Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти
-
12Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти
-
13Практичні аспекти репрезентації методів нейролінгвістичного програмування як засобів особистісного розвитку дитини з ООП
-
14Практичні аспекти репрезентації методів нейролінгвістичного програмування як засобів особистісного розвитку дитини з ООП
-
15Інноваційні підходи до навчання дітей з ООП як умова підвищення якості освіти в Новій Українській Школі
-
16Інноваційні підходи до навчання дітей з ООП як умова підвищення якості освіти в Новій Українській Школі
-
17Функціонально-мовленнєві труднощі: стратегія трактування 5С формату
-
18Функціонально-мовленнєві труднощі: стратегія трактування 5С формату
-
19Освітні труднощі в процесі інклюзивного навчання в учнів з порушеннями зорової функції
-
20Соціокультурні труднощі в процесі інклюзивного навчання в учнів з порушеннями зорової функції
-
21Технологія різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання та письма
-
22Інноваційні підходи до визначення інтелектуальних та фізичних труднощів у осіб з особливими освітніми потребами
-
23Особливості функціонування психічних процесів молодших школярів з інтелектуальними труднощами
-
24Бар’єри в навчанні у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними освітніми труднощами
-
25Особливості визначення соціоадаптаційних труднощів у школярів (поведінкові труднощі, труднощі соціальної комунікації та соціальної взаємодії)
-
26Типологія освітніх труднощів і рівні підтримки у навчанні дітей з особливими потребами дошкільного віку
-
27Заключне слово організатора
-
28Заключне слово інституту