НУШ 5-6, 7 клас: сучасні тенденції викладання математики у НУШ (повтор курсу 2023 року, літній потік)
- Опис
- Навчальна програма
- Відгуки

Звертаємо Вашу увагу, що цей курс не є продовженням курсу 2023 року, а лише літній потік навчання для тих, хто не мав можливості пройти курс у попередньому році. Тому, студентам, які успішно завершили курс у 2023 році, не потрібно реєструватися знову!
Курси підвищення кваліфікації для вчителів математики, 2 потік
Ви отримаєте Свідоцтво на 30 годин | 1 кредит ЄКТС (безкоштовно)!
Термін навчання: 1 липня – 15 серпня 2024 р.
Після проходження: Свідоцтво із зазначенням академічних годин;
Форма навчання: дистанційна, в зручний для вчителя час;
Видача Свідоцтв: автоматично після проходження курсу;
Участь та Свідоцтво – безкоштовні.
Лектори курсу:
Олександр Істер
автор підручників та навчально-методичної літератури, вчитель-методист, автор методики “Продуктивна математика”
Альона Геращенко
аспірантка Запорізького Національного університету, вчитель математики, інформатики КЗ “ОЗЗСО “Сузір’я” Оріхівської міської ради, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, тренер НУШ, експерт інституційного аудиту
Сергій Панченко
автор навчально-методичної літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії Ліцею № 37 Львівської міської ради, учитель-методист
Наталія Черпак
авторка навчально-методичної літератури, вчителька вищої кваліфікаційної категорії Ліцею «ЕКОЛЕНД» м. Львова
Ольга Фененко
учитель математики пілотних класів НУШ Комунальної установи Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27, м.Суми, учасниця Всеукраїнської конференції для вчителів математики та освітян “Подолання освітніх втрат,
Олеся Люлька
консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників м.Києва, тренер НУШ, вчитель математики ЗЗСО № 106 Шевченківського району м.Києва
Мета:
Підвищення ключових професійних компетентностей вчителів математики, ознайомити з особливостями змісту модельної програми, вміння організовувати та керувати STEM проєктами, науково-дослідницькими роботами учнів, забезпечення якості освіти (вивчення та впровадження сучасних методів, форм навчання математики, сучасних інтерактивних технологій), підвищити практичні навички щодо ефективності використання цифрових інструментів.
Основні завдання:
Види діяльності
(графік освітнього процесу):
Обсяг (тривалість):
Напрям:
Перелік компетентностей, що набуваються/удосконалюються:
Очікувані результати:
Організатори:
Видавництво “Генеза” та ЦПРПП м. Києва.
-
1Привітальне слово
-
2Особливості навчальної програми з математики для учнів 5-6 класу та 7 класу. Організація освітнього процесу при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Особливості навчальної програми з математики для учнів 5-6 класу та 7 класу.Організація освітнього процесу при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
-
3Тест до лекції 1: Модельна навчальна програма
-
4Оцінювання в 5-6, 7 класах НУШ: нормативна база, виклики та рішення Формування математичних компетентностей відповідно до модельної навчальної програми для 5–6, 7 клас (авт. О.С. Істер ).
Оцінювання в 5-6, 7 класах НУШ: нормативна база, виклики та рішення. Формування математичних компетентностей відповідно до модельної навчальної програми для 5–6, 7 клас (авт. О.І. Істер ).
-
5Тест до лекції 2 О.С. Істера: Формування математичних компетентностей відповідно до модельної навчальної програми для 5–6, 7 класів
-
6Реалізація інтегрованого підходу до освітнього процесу в умовах НУШ на уроках математики
Реалізація інтегрованого підходу до освітнього процесу в умовах НУШ на уроках математики.
-
7Реалізація фундаментальних цінностей академічної доброчесності в освітньому процесі
Реалізація фундаментальних цінностей академічної доброчесності в освітньому процесі
-
8Тест до лекції: Академічна доброчесність
-
9Проєктне навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів. Наукова та дослідницька діяльність учнів НУШ
Проєктне навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів. Наукова та дослідницька діяльність учнів НУШ
-
10Тест до лекції: Проєктне навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів. Наукова та дослідницька діяльність учнів НУШ
-
11Впровадження STEM технологій на уроках математики НУШ
Впровадження STEM технологій на уроках математики НУШ
-
12Тест до лекції: Впровадження STEM технологій на уроках математики НУШ
-
13Використання електронних ресурсів у процесі інтерактивного навчання. Віртуальні дошки
Використання електронних ресурсів у процесі інтерактивного навчання. Віртуальні дошки
-
14Тест до лекції: Використання електронних ресурсів у процесі інтерактивного навчання. Віртуальні дошки
-
15Додатки Google на уроках математики
Додатки Google на уроках математики
-
16Сервіси для створення інтерактивних навчальних матеріалів для уроків математики
Сервіси для створення інтерактивних навчальних матеріалів для уроків математики
-
17
-
18Ресурси для візуалізації матеріалу з математики
Ресурси для візуалізації матеріалу з математики
-
19Тест до лекції: Ресурси для візуалізації матеріалу з математики
-
20Ресурси зворотного зв’язку та рефлексії на уроках математики НУШ
Ресурси зворотного зв’язку та рефлексії на уроках математики НУШ
-
21Тест до лекції: Ресурси зворотного зв’язку та рефлексії на уроках математики НУШ
-
22Мотивація учнів до вивчення математики
Мотивація учнів до вивчення математики
-
23Тест до лекції: Мотивація учнів до вивчення математики