У вас є питання?
Повідомлення надіслано. Закрити
Гаряча страва
Категорія
0
0 отзывов

НУШ 5-6, 7 клас: сучасні тенденції викладання математики у НУШ (повтор курсу 2023 року, літній потік)

Поділіться
Деталі курсу
Лекції 14
Вікторини 10
Рівень Початковий
Снимок-экрана-2023-10-20-в-13.13.50-870x440
  • Опис
  • Навчальна програма
  • Відгуки

Звертаємо Вашу увагу, що цей курс не є продовженням курсу 2023 року, а лише літній потік навчання для тих, хто не мав можливості пройти курс у попередньому році. Тому, студентам, які успішно завершили курс у 2023 році, не потрібно реєструватися знову!

Курси підвищення кваліфікації для вчителів математики, 2 потік

Ви отримаєте Свідоцтво на 30 годин | 1 кредит ЄКТС (безкоштовно)!

Термін навчання: 1 липня – 15 серпня 2024 р.

✔️ Після проходження: Свідоцтво із зазначенням академічних годин;

✔️ Форма навчання: дистанційна, в зручний для вчителя час;

✔️ Видача Свідоцтв: автоматично після проходження курсу;

✔️ Участь та Свідоцтво – безкоштовні.

Лектори курсу:

Олександр Істер

автор підручників та навчально-методичної літератури, вчитель-методист, автор методики “Продуктивна математика”

Альона Геращенко

аспірантка Запорізького Національного університету, вчитель математики, інформатики КЗ “ОЗЗСО “Сузір’я” Оріхівської міської ради, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, тренер НУШ, експерт інституційного аудиту

Сергій Панченко

автор навчально-методичної літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії Ліцею № 37 Львівської міської ради, учитель-методист

Наталія Черпак

авторка навчально-методичної літератури, вчителька вищої кваліфікаційної категорії Ліцею «ЕКОЛЕНД» м. Львова

Ольга Фененко

учитель математики пілотних класів НУШ Комунальної установи Сумської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27, м.Суми, учасниця Всеукраїнської конференції для вчителів математики та освітян “Подолання освітніх втрат,

Олеся Люлька

консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників м.Києва, тренер НУШ, вчитель математики ЗЗСО № 106 Шевченківського району м.Києва

 

Мета:

Підвищення ключових професійних компетентностей вчителів математики, ознайомити з особливостями змісту модельної програми, вміння організовувати та керувати STEM проєктами, науково-дослідницькими роботами учнів, забезпечення якості освіти (вивчення та впровадження сучасних методів, форм навчання математики, сучасних інтерактивних технологій), підвищити практичні навички щодо ефективності використання цифрових інструментів.

Основні завдання:

Сприяти особистісному та професійному розвитку вчителів математики;
Розвиток загальних та професійних компетентностей;
Поглибити та розширити знання вчителів загальної середньої освіти;
Удосконалити вміння вчителів відповідно до державної політики
освіти;
Впровадження інноваційних підходів при викладанні математики НУШ.
 

Види діяльності

(графік освітнього процесу):

15 годин – лекційні заняття
6 годин – практична робота
6 годин – самостійна робота
3 години – підсумкові заходи
 

Обсяг (тривалість):

30 год/1 кредит ЄКТС

Напрям:

Підвищення кваліфікації фахівців за спеціальністю: 014.04 Середня освіта (Математика) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка

Перелік компетентностей, що набуваються/удосконалюються:

загальні: здатність працювати в команді, застосовувати знання у практичних ситуаціях; самореалізація; здатність знаходити нові творчі підходи до вирішення професійних завдань;
фахові: спілкуватися державною мовою, здатність добору форм та методів навчання; здатність до формування в учнів ключових компетентностей та здійснення міжпредметних зв’язків;
здійснення оцінювання результатів навчання учнів, оцінювання за допомогою цифрових технологій; інклюзивна компетентність вчителя,інформаційно-цифрова компетентність.

Очікувані результати:

організація освітнього процесу за програмою Нової української школи 5-6, 7 класи; організація освітнього середовища за допомогою сучасних інноваційних технологій навчання математики в умовах
очної, дистанційної та змішаної форми навчання та з використанням хмарних технологій; знання технік ведення інклюзивного уроку та співпраця вчителя з асистентом; ознайомлення з основними аспектами інтегрованого підходу в Новій українській школі; запобігання проявам плагіату; впровадження проєктного навчання для формування ключових компетентностей здобувачів освіти НУШ та STEAM освіти у проєктній діяльності; впровадження освітніх ресурсів у навчальній діяльності вчителя та підвищення практичних навичок використання цифрових інструментів.
 

Організатори:

Видавництво “Генеза” та ЦПРПП м. Києва.

Модуль 1. Основні аспекти викладання математики в 5-6, 7 класах
Модуль 2. Інтерактивні інструменти
Модуль 3. Формувальне оцінювання – зворотний зв'язок для збільшення мотивації